onsdag, august 17, 2011

Kærester


Man kan blive meget forelsket som barn - min første kæreste hed Peter og havde mørke krøller. Vi gik i børnehave sammen og boede i samme ejendomskompleks, og senere kom jeg også til at gå i klasse med Peter. Men vi blev drillet frygteligt af de andre børn, fordi vi var kærester - så meget at vi slet ikke turde tale til hinanden til sidst. Ikke før en del år senere, og da havde jeg fået en anden kæreste i mellemtiden. Vi blev selvfølgelig gift med nogle helt andre, men fuldstændig spildt var vores første kærlighed nu ikke. I dag - sådan cirka en menneskealder efter - er Peter en af Monsieurs og mine bedste venner. Billedet her dukkede op, fordi jeg har brugt dagen på scanne gamle billeder, og jeg har aldrig set det før.

Fortæller du om din første forelskelse? Det bliver mellem dig og mig ;-)