torsdag, december 02, 2010

Julekort og mine killinger

Trold på Monsieurs taske
I dag har jeg tænkt mig at begynde på mine julekort. Jeg skal skrive 35 kort og en del mails, så det gælder om at fordele dem over nogle uger. Er der mon andre i blogland end mig, der stadig skriver julekort?

Trold, Bulder og Maya
Jeg faldt lige over billederne af killingerne, Miss Mis fødte for seks år siden. Hun kom traskende ind i vores liv lige fra gaden uden at fortælle os, at hun ventede trillinger. Men vi tilgav hende, og det var en stor oplevelse at have de tre små pus i 12 uger. Maya kom til et hjem, der desværre opgav at have hende og gav hende til Inges kattehjem. Trold blev boende her, men døde for et par år siden - og Bulder lever i bedste velgående hos en familie, vi kender, og hedder nu Ronaldo.

Misser i vasketøjskurven