lørdag, september 12, 2009

Sol, briller og blogtræf

Udsigt

Godmorgen! Det ser ud til, vi får den dejligste dag igen med 20 grader og en hel del sol. Det glæder jeg mig til - jeg har nemlig 60 meter hæk, der lige skal studses.

I går fik jeg et brev fra en optiker, der mindede mig om, at det er 5 år siden, jeg sidst har fået øjnene kontrolleret. Straks jeg ser sådan noget, tænker jeg: Ha, mig får I ikke i fælden! Hvorfor skal jeg have påduttet mere styrke i mine læsebriller - jeg klarer mig jo glimrende. Det er da bare at hælde penge ned i foret på optikerne, og at gøre øjnene dovne ...

Nu er vi 11 tilmeldte til blogtræffet lørdag den 14/11. Jeg foreslår, det bliver på café La Belle Vie på Torvet i Hillerød lige som sidst, og at vi mødes cirka klokken 16. I øjeblikket ser tilmeldingslisten sådan ud, men flere er velkomne: Henriette, Kisser, Ellen, Lisbeth, Kari, Bente, Donald, Sussie, Jens, Laura og mig - og et måske fra Lavendel, Piskeriset, Catarina, Sanne og Malou.

Rigtig god lørdag til jer derude!