søndag, september 20, 2009

God søndag

Frøstand
Kender du tricket med at skrive sine problemer ned, før man skal sove? Jeg har altid en blok ved min seng, så jeg straks kan notere, hvis noget falder mig ind. Egentlig troede jeg, det var noget, jeg selv havde 'opfundet', men jeg har lige læst om det i 'Fit Living'. Når først et problem er skrevet ned, kan man roligt lægge sig til at sove. 'Fit Living' er et lækkert blad med mange tankevækkende artikler - også lækre opskrifter.

Vi får flot vejr igen i dag, heldigvis. Det gælder om at nyde den sidste rest af sensommeren. Naturlommekalenderen fortæller, at det er tid til at sætte fuglekasser op til den næste sæson, at hugormen går i dvale, og om få dage graver havesneglene sig ned for vinteren.

Jeg har planer om at give huset en overhaling i dag - og Monsieur har heldigvis lovet at lave en porre-rucolatærte.

Rigtig god søndag til jer derude!