lørdag, august 15, 2009

Dagens store opgave

Varm kaffe i de blå kopper
Godmorgen :-) Her står varm kaffe i kopperne, og jeg sidder lige nu og studerer DMI's hjemmeside - jeg skal nemlig til årets sidste store marked i Liseleje om nogle timer. Og det er jo sjovest, når det er tørvejr.

I går havde jeg en af disse forfærdelige dage på jobbet, hvor arbejdsopgaverne bare væltede ind, og det var helt umuligt at nå at lave dem til tiden. Jeg kan mærke, at jeg må være meget omhyggelig med ikke at lade mig stresse. Men det må være de næste dages store opgave at lære det.

Jeg har set, at hyben skulle være utroligt sundt - de indeholder fem gange så meget C-vitamin som citrusfrugter og har store mængder af flere andre vitaminer og af mineraler. Lige nu er der hyben alle vegne her, men kan man bruge hyben til andet end marmelade?

Mine pigeonæbler ved at være store og flotte, men de mangler stadig den røde farve. Det er det træ, der blev maltrakteret, da et stor fyrretræ for nylig væltede ned over det, men træet ser heldigvis ud til at klare sig.

Rigtig god lørdag til jer derude!

Pigeon