fredag, juli 10, 2009

S for sko

Sko
ABC i ord og billeder hedder en dejlig leg hos Petunia. Vi er kommet til bogstavet S i denne uge, og der er jo vældig mange ord at vælge imellem. Det er sjovest at vælge et med billeder i - og jeg har kastet mig over ordene 'sko' og 'støvler'. Er vi ikke mange kvinder, der har noget med sko? (sig nu ja) ...

Et par sko, som man virkelig er glad for, kan være en fryd at gå med. Men sko har det med at gnave i hælen så længe de er nye, og de kan have så høje hæle, at det er svært at gå på dem, eller være så varme, så man hellere går på bare tæer ...

Men de kan også være bløde som handsker som mine korte, brune Donna Karan-støvler her, jeg mærker ikke, jeg har dem på. Og de kan være sommerlige og smile til mig, når jeg kigger ned, som mine små grønne flettede sandaler :-)

Vil du lege med, så meld dig til her.

Jeg glæder mig til at se, hvad I andre har fundet på!