torsdag, juni 25, 2009

Rigtig god torsdag

Peberplante
Det er sjovt, så meget sol og varme påvirker mig. Jeg føler mig lettere til mode, fri, glad og vennesæl. Jeg får lyst til at smile til verden og til alle, jeg kommer forbi.

I dag har jeg planer om et besøg på Esrum kloster for at se udstillingen Til bords med kongen, der handler om 900 års madkultur ved det danske hof. Esrum kloster skulle efter sigende have en spændende økologisk café, der vist må ses efter i sømmene :-)

Nu er der endnu et afbud til blogtræffet på lørdag, men jeg håber resten af jer dukker op. Lige nu er de tilmeldte mig, Jens, Henriette, Uffe, Bente, Donald, Kari, Dana, Leif, Lene (Lenesleben), fru Green og Sanne. Og hvis der skulle være et par stykker mere, der har lyst til at være med, så er der plads. Det er på café La Belle Vie i Hillerød på lørdag klokken 17.

Rigtig god torsdag til jer der læser med her.

Billedet er af en af mine seks peberplanter, der nu har store peberfrugter.