søndag, maj 17, 2009

Solen skinner, hurra

Vild stedmoder
I går spurgte Lisbeth i en kommentar her, om der er planlagt et nyt blogtræf. Det er der ikke, så vidt jeg ved - men I må meget gerne give lyd, hvis der er. Er der eventuelt nogen, der har lyst til at sætte et blogtræf i gang i september?

Sikke et vejr, det var i går, regnen silede ned hele dagen, og jeg var temmelig våd, da jeg kom hjem fra loppemarked. Men jeg fik købt nogle dejlige ting til både mit 4-årige barnebarn Isabella og mig selv. Jeg købte blandt andet en nederdel, selv om der i mit klædeskab ikke hænger ret mange nederdele og kjoler. Til gengæld er jeg er vokset op med en mor, der aldrig gik i lange bukser - det var ukvindeligt efter hendes mening.

I går fulgte vi her i huset vores blogven Leif Carlsens store projekt med at løbe 100 kilometer - han twittede, så man kunne følge ham på hele løbet, og jeg er utrolig imponeret over ham, der for nogle måneder siden var meget overvægtig, men er blevet en sportsmand.

Nu venter mit køkken på en kærlig overhaling, der er simpelthen ikke en kvadratcentimeter bord at se efter gæsterne i går. Men heldigvis skinner solen i dag på alle måder.

Rigtig god søndag til jer derude.