torsdag, februar 19, 2009

Gul torsdag

Gul torsdag
I dag er det gul torsdag i blogland, og der er flere, der har fundet rigtig sjove ting at vise frem.

Jeg måtte virkelig bryde min hjerne for at finde noget gult – for det har aldrig været en af mine yndlingsfarver. Jeg har aldrig ejet et stykke tøj i gult, før jeg fandt denne bluse, som i virkeligheden er i en varm gul nuance, men det kan kameraet åbenbart ikke gengive.

De ribstrikkede karklude har jeg i ALLE farver, og jeg elsker dem simpelthen. Når Monsieur er i byen, kan han finde på at ringe sejrsstolt hjem og fortælle, at han har fundet en ny farve til mig. Karklude er åbenbart noget, kvinder ejer og ikke mænd ;-)

Og koen her er en højtelsket skat, som er fundet på containerpladsen. Det er egentlig en sparegris.

Har du nogle gule ting i dit hjem, du vil vise frem?