lørdag, november 08, 2008

Ha' en rigtig god lørdag

Måger, Kaj og Bøje
Godmorgen! Både til jer derude, til haven og til Sofus og MissMis. Det er ved at blive lyst, mens jeg skriver, og jeg kan høre nogle få fugle - den ene er en gærdesmutte. Jeg holder meget af at følge med i, hvad der sker året rundt i naturen. Lige for tiden har naturen lukket for sin overflod, og vores trækfugle er væk. Til gengæld får vi besøg af kvækerfinker, korsnæb og grønsiskener. Knopsvanerne søger ud mod kysterne, og sidst på måneden fælder råbukken sin opsats. De plagsomme efterårsfluer søger indendørs for at overvintre, og jeg har sådan en, som jeg har forsøgt at få ram på i flere uger ...
Hvis du har lyst til at se et dejligt dyrebarn, så klik her.

I dag skal jeg fejre en god vens fødselsdag, og jeg når ikke at sætte mig ret meget ved computeren.

Jeg vil ønske jer en rigtig god lørdag :-)