fredag, oktober 03, 2008

Stille glæder

Jeg sidder lige så stille og glæder mig til blogtræffet i Hillerød i morgen. Jeg skal møde flere bloggere, jeg ikke har mødt før. Og skulle du have lyst til også at komme, er der sikkert plads til dig, hvis du giver mig et praj.

Min fredag skal blandt andet bruges i haven – og nu må græsset for min skyld godt holde op med at vokse for i år.

Dagen skal også bruges til at nyde mit nye katalog fra Gudrun Sjödén. Jeg er lidt småtosset med hendes påfund, selv om jeg ikke ejer én eneste af hendes ting, men det er inspirerende bare at kigge i kataloget. Da jeg var barn fik jeg at vide, at man ikke kunne sætte blomstret sammen med striber, eller blåt sammen med grønt – men Gudrun gør til min store fryd begge dele.

Jeg må lige fortælle om en pinlig oplevelse i går. Jeg var sammen med en veninde, der havde glemt, at jeg har et traumatisk forhold til fisk - og det eneste, hun serverede, var fisk! Men det er det eneste, jeg aldrig spiser :-)