lørdag, juli 19, 2008

Beriget

Nu er jeg igen beriget af et møde igennem blogverdenen. Jeg er netop kommet hjem efter at have været sammen med Anita og Gitte (som ikke har nogen blog endnu, men bare vent, sådan et fortælletalent kan man ikke blive ved med at skjule!) - vi har været på café og har delvist fået ordnet verdenssituationen. Anita kom snart igen, vi blev slet ikke færdige.

Jeg vidste jo slet ikke, hvordan de to dejlige kvinder så ud, men på et sekund havde vi fundet hinanden. I fire timer stod munden ikke stille, for der var så meget vi måtte fortælle og spørge hinanden om, nu hvor vi endelig havde chancen for det. Og jeg kunne være blevet ved hele natten, hvis ikke trætheden havde overmandet mig på grund af den forskudte døgnrytme, jeg lever efter.

Men jeg tør godt røbe, at Anita er smuk både udvendigt og indvendigt, og det samme gælder hendes dejlige husvært i disse dage.