torsdag, maj 29, 2008

Kvinder og sko

Sidste år skrev Lotte om, at kvinder har noget med sko - og med støvler. Og hun fortæller om sine egne sko og støvler med et billede af favoritdanseskoene.

Jeg har ikke så mange sko og støvler som Lotte, jeg har det vist sådan, at jeg har få, som jeg til gengæld bruger, til de knapt kan hænge sammen. Jeg har flere gode sko til at gå ture i, forskellige typer, men smarte. Jeg har nogle Donna Karan-støvler, jeg ikke kan leve uden, i brunt ruskind og handskebløde. Jeg kan godt lide, at sko ikke larmer, når man går i dem, og det udelukker visse såler. Mine 'pæne sko' er et par høje, sorte espadriller med lange snører op ad anklerne. Jeg har ikke mange sko og bliver aldrig skofetichist. De nyeste, jeg har, er mine dejlige løbesko og et par gummistøvler med kort skaft dekoreret med blomster.

Har du noget med sko?