mandag, november 26, 2007

Kolde fødder

Det gik fint nok de første tyve kilometer i morges, men da vi kom til Hillerød, var det pludselig vinter. Som om nogen havde en trukket en snor tværs over vejen og sagt, at her begynder sneen!

Den første sne har altid en ugunstig indflydelse på tempoet på vejene, og der skal ikke ret meget til, før det koster en halv time ekstra at komme på arbejde. Til gengæld medbringer vi altid rigeligt med lekture til at læse højt af, kloge af skade. Men fordi jeg tilfældigvis ikke hørte vejrudsigten i går aftes, havde jeg taget et par smarte høje, fuldstændig snevejrsuegnede støvler på, og mine tæer er stadig iskolde!

Så, Sanne, jeg lyttede til dit råd om de høje hæle - men hvorfor gjorde jeg det lige i dag ...

Prikken over i'et: P-pladsen på arbejdet er et stort ælte af mudder og snesjap, fordi det stadig er en byggeplads, så i virkeligheden skulle jeg have taget waders på hjemmefra og husket noget lidt fiksere til indendørs brug.

Har du skifteskoproblemer af tilsvarende dimensioner?