mandag, september 24, 2007

Når sandheden skal frem - igen!

Er de ikke nuttede?

Egentlig troede jeg, at jeg havde afsløret alt, men et cetera vil vide mere, så jeg ransager lige hjernekisten igen:

7 sandheder om moi
  1. I mit voksne liv har jeg holdt mus i flere år - hvide, sorte, sølvgrå, dådyrbrune og koplettede - sammenlagt 47, og de havde alle sammen et navn. Mus er kærlige og sociale dyr, og man kan opnå den samme kontakt med dem som med en kat. Men når man så pludselig også får kat, må man vælge.


  2. Jeg har alle dage været forfalden til ost, men jeg rører det ikke - længere. For nylig fik jeg #¤%&=?*! konstateret laktoseintolerans og må nu nøjes med en sølle tofuerstatning. Det smager såmænd udmærket, men har intet med ost at gøre.


  3. Uden for mit køkkenvindue har jeg 3 fuglefoderbrætter, 5 fuglebadekar og en fuglefoderautomat, som jeg holder toptrimmet, fordi jeg aldrig bliver træt af at betragte de smukke, vingede skabninger, der flokkes omkring buffeten og badefaciliteterne.


  4. Jeg bliver magnetisk tiltrukket af loppemarkeder og køber stort set alt mit tøj den slags steder. Min favorit ligger i Søllerød.


  5. Jeg har fået én bøde i mit liv. Jeg var sytten år og blev standset af politiet i min kærestes bil - uden kørekort.


  6. Da jeg var atten, købte jeg min første lejlighed i Lyngby nord for København. Jeg havde lige fået mit første faste job og blev formanet om at bruge pengene til noget fornuftigt, så det gjorde jeg. Men det var vist også det eneste fornuftige, jeg foretog mig på det tidspunkt.


  7. Lad mig slutte som jeg begyndte med mus - de flagermus, jeg så på en rejse til Senegal i 1971, og som gjorde et uudsletteligt indtryk på mig, fordi jeg aldrig før havde set en flagermus. Jeg har dog aldrig holdt dem som husdyr!
Efter reglerne skal jeg nu tagge 7 andre. Mon Andrea, Emmaline, Kokken, Nina, Regitze, Sifka og Sister Bonde vil lege med? Så vil jeg meget gerne se jeres 7 udvalgte sandheder ;-)